det bara är så !

.. om :DD:
Diss..sry. bara snyggt på fjordingar enligt mig ;) sen tycker jag inte att du skulle ha klippt så mkt, finns ju ingen man kvar. men det är min åsikt..

Eftersom du skrev anonymt vill ja klargöra en sak..

Jag hade verkligen inte skrivit dehär om det inte hade varit för att du va anonym.

Varför är du anonym för? Du vet att jag tar inte åt mig ändå, skit i och kommentera om du inte vågar stå för den du är.
Vet du ens varför ja klippte så kort? Jo för de ska växa bättre sen, och vad jag gör med MIN ponny har inte du ett skit med och göra. Jag vet att det är din åsikt. Men att kommentera anonymt är så fruktansvärt onödigt.

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0