:DD

Vår statestik ökar och ökar. Good work liksom!! :D

_
Idag regnar de hela tiden typ. Så ska inte rida idag, är inte så smart om man är sjuk heller. Då kommer jag väl inte rida någongång denna vecka. Men ska pallra mig till stallet senare när Hanna har kommit hit och sagt hejdå..
Tog ut hundarna och tog in hästarna igår oxå. ( Mickas hundar ) för dom va inte hemma just då och frågade mig om jag kunde göra det, och självklart ställer jag upp på det!
Så vid 7-8 tiden åkte ja till stallet och tog in dom ( och tog ut hundarna, hehe) Tog av Sofia grimman och hon brydde sig nästan inte. Hon blir ju bättre och bättre för varje dag tycker ja :D



Hiss eller diss med stubb?:)


Kommentarer
Postat av: stina

Mene... diss :c

2011-09-11 @ 14:22:42
URL: http://colorfool.blogg.se/
Postat av: J

disss

2011-09-11 @ 21:42:44
Postat av: Anonym

DIIIIIISSS

2011-09-12 @ 20:48:20
Postat av: ..

Diss..sry. bara snyggt på fjordingar enligt mig ;) sen tycker jag inte att du skulle ha klippt så mkt, finns ju ingen man kvar. men det är min åsikt..

2011-09-23 @ 13:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0