Winnie!

Nu är jag hemma ifrån Mikaela :D Har ridit wininna oxå.
 
I början var hon riktigt jobbig, hon ville inte alls jobba MED mig, utan hon jobba ''ifrån mig'', hon var inte alls med på noterna och ville helst vara med huvudet uppe i vädret ;)  Men efter massa serpentinbågar och volter gjorde det susen! Hon blev genast arbetsvillig och koncenterade sig mer på mig. I skritten och traven gick det hur bra som helst. Dock låser hon sig på höger sida, vilket är jättejobbigt, och inte blir det så mycket bättre i slutet av passet. Men Mikaela ska ta henne till en massör eller va det heter, så blir det nog jättebra!

Vi skulle ha tagit bilder till våran nya header idag, men så klart gick solen i moln förut när vi skulle ha tagit kort, så det blir någon annan dag ist.
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0