pengar pengar pengar..

Måste köpa massa nytt till Ronna nu och till mig själv. Fick inte med så mycket till Corona. Ett schabrak ( ja skickade med tre) två träns som är mögliga, grimmor,benskydd och massor av täcken.
 
Så nya träns
bett ( ska köpa ett D ringat )
pannband ( har bara ett )
schabrak
benskydd
 
Till mig:
Ridskor 
Ridstövlar
Säkerhetsväst
ridbyxor
ridsrumpor
ridjacka


Suck, då vet jag vart alla pengar kommer hamna.. Jaja bara ta tummen ur och köpa allt som ska köpas snarast så jag har de gjort. Har någon något av det jag skrev ovanstående tillsalu snälla hör av er då jag inte kan köpa '' nytt'' iaf inte allt.
 
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

köp ridkläder i Ullared! Skit billigt!
Och om du inte ska dit kan du ju alltid höra med någon som ska dit. :))

Svar: jo ja vet, kattis ska dit så hon får väl köpa med nått åt mig :)
skooogsmullarna.blogg.se

2012-08-16 @ 13:35:19
URL: http://Wondeeerchild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0