my heart

Många har kommit fram till mig och frågat mig: Varför har du sålt corona?

Jag vet inte själv. Jag tappade intresset totalt, allt gick jättedåligt. Jag ville inte ha kvar henne något mer. Allt hade gått jättedåligt dom gångerna jag red, jag var otrolgit lat med att motionerat henne. Hon mådde inte bra av det, så jag la ut henne på annons.

Tre st var det som nappade. En ridskola, en tjej som bara skickade ett mejl och inge mer, och en som faktiskt skulle komma och provrida henne. Men Coronas förraägare kunde köpa henne, och det fick hon.
31 mars åkte hon ifrån lilla björby. Många tårar hade fälts sen dess, och så otroligt dåligt jag har mått. Jag var på botten där, jättelänge. Ja tills jag fick tillbaka henne. Nu är jag världenss lyckligaste, och jag ska ge gärnet och satsa på skolan. Jag ska in på lillerud.

 

 

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0