Lillerud

Jag vill gärna veta om några av våra läsare har gått i lillerud eller tänker gå där nästa år?

Jag fick köpa tillbaka Corona av ett själv. Det var att jag var tvungen att sköta skolan och söka till det jag vill. Jag hade pratat med mamma några dagar innan jag visste jag fick köpa ronna om att jag ville så gärna gå Lillerud, men jag hade ingen häst att ta med så jag fick väl strunta i det. Så när Ronna skulle tillbaka pratade pappa och mamma om det och sa att det kan nog vara ända andledningen till att jag kämpar i skolan. Och det ska jag göra oxå, ska ge ALLT för att komma in.

Men till min fråga, ni som har gått på lillerud ( häst då) Vad tyckte ni om skolan osv? Var det bra hagar,boxar osv.
 
ni som går på nått annat gymnasium tipsa på!! jag vill veta så jag har något att välja mellan så jag inte tar första och bästa :D
 


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0