Hej igen!

 
Jag heter som sagt mikaela och jag är 18år, bor såklart också i värmland..
 
Jag har ridit i ca 8-9år, började första gången på ridskola i uddeholm sen bytte jag till malung ganska snabbt och sen vidare till torsby. Där ja fortfarande tar lektioner ibland, fast med wininna i en ridtravargrupp. Rider även där på skoltid 1 gång i veckan eftersom ja har valt specialidrott A+B på inviduella valet.
 
Jag har nu 2 hästar, Wininna och Sophia..
 
Wininna är en varmblodig travare på 13år som jag har haft i 5år, en häst som betyder väldigt mycke för mig efter allt vi gått igenom för att komma dit vi är idag. Bättre häst enligt mig kan man nog inte finna.
 
 
 
 
Sophia är en andalusier på 6år som ja har haft i 1år. Tyvärr fortfarande inte inriden, men på god väg. När ja fick henne var hon svår på alla sätt och vis, gick nästan inte att fång i hagen, ohanterad, rädd för allt och lite till osv.. Men idag är hon en helt annan häst!
 
 
 
 
 
Jao.. detta va väl lite kort info om mig. Lite senare tänkte jag slänga in inlägg om hästar som jag tidigare har ägt/haft på foder.
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0