Gästbloggning!

Hejsan! 
tror att jag fick skriva om hejsan 5 gånger innan jag lyckades få till det rätt.
Jag heter Stina,och blev bedd att gästblogga på Skooogsmullarna :)
Kanske ska berätta lite om mig själv? Ni vet ju redan vad jag heter,så börjar med intressen och sånt. 
Jag älskar hästar,rätt uppenbart då jag gästbloggar på en hästblogg. Har två stycken på foder,som min moster egentligen äger. 
Jag har gått på stölletskolan nu sen förskolan. Men den har stängts ned,så ska börja i kvistberget på måndag. Har skolångest,som vilken tonåring som helst. Gick från 10 i klassen till 28,det är stort. 
'Mina' hästar.
En shetlandsponny,och en Lipizzanare. 
Dom är det som lyser upp min dag. Vet inte vart jag skulle vara utan dom.
Amigo är som sagt en lipizzanare på 152cm. Han är världens snällaste häst. Dock kan han,när han vill,bli het. Det är därimot inget jag inte gillar,för han är så söt när han är het,och bockar ;)
Mer info om Amigo hittar ni här.
Den här killen,är nog den jobbigaste shettis jag stött på. Men,jag älskar honom ändå!
Uffe är en valack på 100cm. Han är väldigt bångstyrig av sig , och gillar att retas med mig. Men bara man visar vem som är ledare av oss två,så ger han sig. 
Han är ju ändå min bästavän.
Mer info om Uffe hittar ni här.
 
Nu lite bilder! :D
(dom är rätt gamla,men duger väl ändå..)








Mig finner ni på http://joytoy.blogg.se annars. Har dock inte bloggat regelbundet nu. Skulle hellre vilja ha en bloggarkompis,men det blir aldrig något seriöst med nån av dom. Så ja,det resulterar i att jag inte bloggar alls .. Finns dock på twitter och instagram. Heter Wonderkiid på båda! :)
 
Tack för att jag fick gästblogga här,och för att ni läste! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0