Gästbloggning - Natalie

Johanna frågade mig om jag ville gästblogga, ska försöka komma på något bra att skriva, kass på sånthär.. :)

Jag heter Natalie, född 95. Bor i Brålanda som ligger i Dalsland. Läste mitt första år på Birger sjöberg inriktning Barn & fritid men har nu bytt skola och ska börja mitt andra år på Dahlstiernska gymnasiet i Mellerud och gå lärling vilet betyder att jag är endast två dagar i skolan och tre dagar kommer jag jobba på Melleruds Ridklubb (Super bra för mig som är väldigt skoltrött) Tävlar för Melleruds Ridklubb.

Jag rider, vilket ni kanske förstår ;) Har två st hästar.
Gobie *01 new forest sto. Cponny. haft henne i några dagar bara så vi har inte hunnit göra så mycket än mer än en dressyrträning. Gått LA/LA
Enya *98 storhäst, sto. Haft henne i ca 4 månader och vi har än så länge tävlat upp till 1m. Gått MSV i hoppning.
Utöver mina två rider jag även andra hästar, b.la en storhäst som gått svår hoppning.

Enya, Melleruds ridklubb. Våran första 1m.

Gobie, våran första dressyrträning.


Jag har två st bloggar som jag bloggar på, en hästblogg och en blogg som är lite mera privat och är utanför hästlivet.
Linneaochnatalie - En häst blogg jag driver med min klubbkompis. Våran blogg handlar mestadels om våra hästar och vi delar med oss utav våra träningar och tävlingar.
nataliepettersson -
Min privatare blogg då ja, här delar jag av mig utav min vardag och mina övriga intressen utöver ridning (festa,shoppa o.s.v), lite hästinlägg dyker allt upp ibland.

Kommer inte på så mycket mera att skriva, men ni får gärna kika mina bloggar! Jag har även instagram om någon är sugen att följa, nataliepe heter jag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0