Frykenskolan.

på måndag börjar jag den nya skolan, är jättenervös :/ I min förra var vi ca 25-30 pers på hela högstadiet. 10 st i 8an, men vi slog ihop oss så vi blev 7-8 på ca 17 pers. Jag tyckte det var jättejobbigt att göra redo muntligvisning redan då, hur kommer det bli på en klass med 28 pers? Eller ist för att ha två lärare varje dag hela veckan ( dom som va där varje dag alltså) till 2q5367e5w lärare på en dag?  Ist för en korridor på hela högstadiet blir det flera ist?Det kommer bli jättejobbigt. Men jag kommer nog klara det. Har hamnat i en bra klass och jag tror jag kommer få den hjälp jag behöver.
 
Men kan inte låta bli att vara nervös för de.. =/
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0