did you know..?

Visste ni att...


* Jag har tävlar väldigt många klubbtävlingar..?
Tävlade väldigt mycket när jag var mindre, mest på zorro terry och Gameboy. Gameboy älskade jag sjukt mycket, skulle vilja köpa han när han blir tillsalu, han betyder mycket lilla gula ponnyn.
 Amanda och gameboy

* Jag red Wininna i flera år tills jag skaffa ronna..?
Har varit med och sett Wininna och Mikaela utvecklas tillsammans. Jättehärlig känsla, jag har oxå varit med och utvecklats som person på wininna. Hon betyder oxå väldigt mycket för mig. Världens bästa häst är hon!
 
*Jag bestämde mig på två dagar att köpa ronna..?
På fredags kväll fick jag frågan om att köpa henne, på lördagen fick jag klartecken från mina förlädrar och mikaela att det var ok, på söndag diskuterade jag allt med jeanette och måndag hämtade jag henne, gick väldigt snabbt allt faktiskt!
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0