Allt&Inget

Känner att jag kommer sakna ridningen fett mycket nu när jag ska hålla upp... Men jag gör det för bådas skull så!
.
Jag har min häst hos Ulf och Anettte  Christensson. (Anette som förövrigt skulle tävlat VM i dressyr om inte hennes vart halt;)) Vilket betyder att det är mest dressyrtanter där. Men dom är sköna ändå;) På själva gården finns det tre stall och två uteboxar. Finns sammanlagt runt 20 hästar där. Sen så har vi ett ridhus, paddock, "hopphage", en liten gräsplan typ, och så kan man rida runt alla hagar. Lite svårt att förklara:P
.
Haha iaf, Anette har privat lektioner på tisdagar och onsdagar, man får rida i ridhuset ändå om man håller sig undan... Håller mig oftast ute istället;)
Men som idag när det har ösregnat hela dagen... uteridbanan var bara en stor swimming pool. Och jag vill inte stör lektionerna med att stå där och svinga med mitt rep och ta massa plats. Haha nä men ni förstår.
Blev alltså inte så mycket tränat idag.
.
Förresten vill jag bara be om ursäkt för att jag inte får med några nya bilder längre...
Har en ny dator utan några bilder tyvärr.
Men jag håller på att ladda upp inför en stor bildbomb från våran "klassresa" till Lurö.
Kommer nog upp imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0