So happy i could die.

Idag så gjorde ja blandning mellan Join up och löslongering med ronna.
Hon lyssnade skit bra. Först ville hon äta såfort jag inte drev på henne, men sen förstod hon att jag inte gav mig förns hon sprang tills jag sa att hon fick sakta in.
_
Tillslut börja hon springa runt i en stooor volt och lyssnade när jag sa : traava,galopp, saakt osv.
Fast hon fick välja själv när hon ville byta varv, och sen gick hon efter mig vart jag än gick. Eller ah iaf. Join up behöver man ibland göra upp till 2 timmar för hästen ska förstå sammanhanget!
Tillslut satte jag mig upp för och skritta av henne och hon lyssnade på min MINSTA vink. Om jag lutade mig lite åt vänster.. ja då gick hon åt vänster osv. Dock testa ja bara i skritt.. men är sjukt stolt!
so happy i could die ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0