Slutar.

Slutar och bloggar över huvudetaget nu.
Tycker ja känner att ja får en press när alla vill veta vad ja gör me ronna, hur de går osv. och att ja måste sitta och skriva en text om dagens ridpass osv. En del gillar inte va ja gör med ronna, en del gillar de ja gör.
En del vill att ja ska tävla ronna , endel inte.
Det bästa är att bara dom som frågar mig typ på fb/msn osv för då känns de bäst. Då känner jag att ja kan göra vad ja vill utan att massa andra ska lägga sig i.

_
Och såklart tar ja åt mig för att alla tycker att ronna blev så himla ful i stubb. Visst alla har olika åsikter, de köper ja.
Men att sitta och fortsätta skriva hur fult, skabbigt osv det är när redan massor av andra har skrivit samma sak tycker ja att de är lågt. Och ja ja tar åt mig jävligt mycket när ni tycker ronna är ful.
_
Vad Mikaela och Moa gör med bloggen sen vet jag inte, kanske dom tar in en ny elelr fortsätter och driva den bara dom två?
Kommer bli otroligt tomt att inte blogga, kommer säkert ångra mig snart igen.. hehhehe
Nu kanske endel blir glada?

hejdå bloggen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeej! :( nu blir ju inte bloggen värd att läsa!

2011-09-24 @ 22:20:29
Postat av: Wonderkid

neeeeej!! :c

2011-09-24 @ 22:33:29
URL: http://colorfool.blogg.se/
Postat av: Maiia

Tycker det är jätte snyggt med stubb-man :D

2011-09-27 @ 21:24:27
URL: http://maiiaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0