Perry!

Jerry var super duktig idag! :)
Det va massa som red i ridhuset (och pratade as högt hela tiden -.-) men Pluttis lyssnade på mig ändå :')
Nu börjar det kännas värt att kämpa för!
Sen ska jag bara lära mig att knipa igen min mun och inte smacka hela tiden. Lättare sagt än gjort ska ni veta ;) särskilt på grund av mina tvångstankar :(
Från när vi va iväg på våran första NH träning :)
Vi va två pers som fick hjälp av någon tränare typ. Men jag valde att sluta sen eftersom när man får lära av någon blir det liksom gör si gör så. Och att man får tränarens syn på NH.
Jag vill skaffa mig en egen insikt och göra på mitt eget sätt, och låta Jerry lära mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0