min vanliga otur..




Kommer antagligen få tillbaka teknasadeln ja sålde i maj också -.-

Det började med att hon ville testa den först och de gick jag med på så ja skickade ivägden och hon testade den, och de pasade så vi kom överens om att hon skulle få betala 1000kr i månaden i 5 månader. Men efter att hon hade betalat 2månader så fick jag ett mail där hon frågade om det gick bra om hon kunde få "stå över" en månad och betala nästa månad ist för hennes dotter låg på sjukhus. Snäll som jag är så gick jag med på det. Sen gick månaderna och ja fick inte tag på henne, varken på mailen eller på mobilen. Men så här om dagen så fick ja äntligen tag på henne! Och då fick jag ett mail där det stod att hon inte ville ha sadel för efter att henne dotter legat på sjukhus så hade deras häst gått å brytit benet i hagen så dom fick avliva den.

Hon frågade om hon kunde få lite penar tillbaks iaf men ja tycker ja har varit nog snäll hela den tiden så ja sa att ja kunde betala frakten och inget mer eller så får hon köpa den. Då sa hon att hon skulle höra av sig men det lutade mest åt att hon ville lämna tillbaka den.

Jag blir galen! jävla töl hela tiden, så nu hoppas jag innerligen att jag får svar av henne. Annars vet ja fan inte vad jag gör om hon ska vara helt okontaktbar :@ Men det är väl min vanliga otur antar ja..


Kommentarer
Postat av: Moncan

Finns ingen lag på att du måste köpa den o ltåer sjukt att hennes dotter ligger på sjukhus ( kostar inget eftersom vi betalar skatt) och sedan att hästen brutit benet xD? Hur stor chans är det. hon som ljuger och hon kan åka fast som fan på det. Du ska kräva pengar för de hon skriver som du skriver där e fan 99% osanning xD haha. Så tycker du ska kräva pengarna tillbaka. Svin är vad sådana personer är som gör sådär!

Lycka till :)!

(johannas polare som läser eran blogg xD)

2011-09-20 @ 16:48:39
URL: http://vwgolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0