Min stackars mobil...

Ja... va hände egentligen med min kära mobil?
Jo, jag är sjukt mörkrädd osv... Så alltid när jag ska gå på toa på kvällen MÅSTE jag ha med min telefon. Och en gång tidigare har jag varit nära på att tappa den i toaletten. Så nu har jag som vana att alltid fälla ner locket så länge jag inte sitter på toa...
Så jag böjer mig över med mobilen i handen för att stänga locket...
*PLUUUMS*
*står och tittar på mobilen*
-NEJ!!! Vad ska jag göra?!?!?!?!-
-Jag tänker inte sticka ner handen i en toalett?!?!?-
-Jag tar med papper!! Nej förresten... det hjälper ju inte-
*Springer mot köket för att hämta plastpåse...*
*Vänder tillbaka...*
-NEJ MIN MOBIL DÖR JU!!!-
*Tar upp den med handen*
Saknade min mobil super mycket efter ett dygn... så jag hoppades på att den hade torkat.
*startar den*
-DEN FUNKAR, DEN FUNKAR!!! :'D-
.
En stund senare tar jag upp mobilen. Den var skåll het! Kollade skärmen, den började bli vattenskadad nerifrån och det drog sig uppåt. Provade att tryckar på några knappa men den var död...
24/8-2011 avled min bäbis av kortslutning...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0