3 sanningar du inte visste om mig.

Nu kör jag tre ' visste du att..' ni vet sånna ja brukar göra.. fast inget med hästar och göra?! :D
( och tre st med hästar och göra )
1. Visste ni att vi är bara 38 st på hela högstadiet? ( 7-9 )
Så är det. Vi har bara 2 lärare som är där varje dag på hela veckan. Synd egentligen för 7an får ju vara med oss.. ( haha skojja ) Nej men skulle vara roligare och ha klassvis ist för 7-8 och så får 9an vara ensamma. =(

2. Visste ni att jag hade jättedåligt självförtoende för ett år sen?
Jajemen. Kunde inte ta emot kritik utan att börja gråta. Mådde ständigt dåligt pga några saker och så. Nu är det betydligt bättre kan jag ju lova när jag slutade umgås med några! :D

3.
Visste ni att jag har jättesvårt för och göra sånna?
Särskillt om ja börjar skriva: ska skriva 15 sanningar om mig ( tex) det går seriöst inte att skriva 5 av dom 15..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0