We are on right track!

We are on right track.. de hade jag och Mikaela en diskution om förut. Där tyckte jag de lät mer som '' nu är tåget på rätt spår'' haha, aja men då vet ni det!
_
Idag när jag kom till stallet mockade jag och gjorde det vanliga, sen så gick jag ner med rotborste+ansiktsborta+hovkrats+ träns till hagen och börja borsta ronna där, och jag tränsade och gick ut ifrån hagen och hoppade upp. Då hade jag glömt och sätta på mig hjälmen, vilket jag tycker man borde inte glömma, men det gjorde jag tydligen! Var bara och smsa Mikaela så hon fick komma ner med hjälmen och så tog hon kort samtidigt, tack!
Ibörjan red jag mer dressyr på det raka bettet. Gjorde skänkelvikningar,serpentiner,snettigenom volter osv. Sen var båda uttråkade eftersom vi har ridit dressyr hela veckar ungnefär! Eller ja inte hela men ni förstår nog vad jag menar. Hon känndes otroligt mjuk i munnen och så lungn i traven och galoppen på de senaste så tänkte hoppa med henne - lite högre höjder förståss. Jag har ju inte vågat hoppa sådär jätte mycket sen jag ramla av. Men idag tog jag tummer ur och hoppade upp till 80, det ser jätte högt ut. Antingen är det för vi har planka ist för bommar. Tycker 80 itne ser så högt ut med bommar men jaja.
Massor av bilder kommer, i två inlägg! Vill ha positiv kritrik vad jag behöver bättra mig på osv!














/ Johanna


Kommentarer
Postat av: plupphihi

du bör ta upp nosgrimman ett par hål, så som den sitter nu kan hon få de jobbigt att andas :)

2011-05-06 @ 13:50:51
Postat av: Anonym

sv: Är absolut medveten om det. Dock är den sönder så den åkte ner. Ska köpa ett nytt inom kort!:)

2011-05-06 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0