sleten

Uusch, har oxå dåligt humör idag. Seriöst jag vill bara banka huvudet i väggen. Har iaf haft en awesome natt med massor av roliga folk.
_
Har byggt hälften av hagen idag. ( Den är ca 1 km typ) hehe. Fick nog solsting för drack lite och har inte ätit på hela dagen. Dryg var det iaf men lika bra och få det gjort, dock hade vi inte stolpar tillräckligt så vi ska fixa det tills nästa vecka iaf. Tänkte longera henne men jag orkade inte för jag mådde skit. Såg istället när Wininna och Mikaela red. Det är så roligt och se doms utveckling! När vi skulle ta in wininna till hagen så smet Camillo.
Den jävlen ska ni veta så fort man kom inärheten av han sprang han ful kruta ifrån mig och sparka bakut. Och va jätteglad. Tog över 20 minuter och fånga in han, nej han sprang till stallet. Och jag som hade solsting och allt. Roligt!
fast du är söt ändå
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, det är jag Emelie! Tack för du stöttar mig :D

2011-05-07 @ 21:48:01
URL: http://eemeliealexandraa.blogg.se/
Postat av: Linnéa M

Haha, han är för söt! :D

2011-05-08 @ 14:05:30
URL: http://trallig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0