älskling..

Jag vet inte vad jag vill.
Allt jag kommer bestämma kommer bli fel.
Det känns som du inte förtjänar att bo hos mig.
Du förtjänar att ha någon som rider dig bra.
Hos mig har du bara glömmt bort allt, det var inte meningen.
Jag trodde jag kunde mycket men jag kan nog inte så mycket.
Det ända jag ville att du skulle få ha de ett skönt liv utan massor av krav att genomföra.
Jag vill verkligen inte att alla ska tro: äh hon hade de bättre där hon var förut.
Det är en tanke som gör ont.
Jag har sett kommentarer som:
kan du inte köpa tillbaka henne? ni var sjukt fina!
Det är inte roligt längre.
Vad ska jag göra? Jag älskar dig så sjukt mycket och bättre vän än du finns inte.
Du är trottsallt mitt allt, och man sviker inte sina bästa kompisar.
Älskar dig förevigt <3
_
http://www.youtube.com/watch?v=oyLLIvv6Mew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0