fy på dig mikaela!


Usch känns som om ja har mycket att göra idag, men ändå orkar ja inte göra något. För de första så ska ja såklart hinna rida idag å de ska ja göra vid 2 ungefär. Ska hoppa btw :D För det andra så måste de krattas ihop bajsen som var i hagen dom stod i under vintern. Vilket ja tror kommer ta ganska lång tid eftersom det sitter fast såpass hårt. Har en skoluppgift som ska vara klar tills imorn också. Men den kommer ja inte hinna klart med eftersom ja inte har med några papper eller datorn hem så att ja kan jobba med den, å egentligen så ska ja redovisa den inför klassen imorn. Om ja är klantig?! ooo ja.  
Skulle ha velat till ambjörby på bio ve 6 också, för de e en film ja väldigt gärna vill se som går då. Men men ser inte ut som om ja kommer hinna de tyvärr..
Fy på mig! Har liksom varit hemma hela 4 dagar på rad nu och jag har inte gjort ett dugg känns det som.
-
Igår red ja ju barbacka som ja skrev å fy fan va fint hon skötte sig! Hon var jättemjuk i munnen hela tiden vilket inte händer så ofta.. och hon gjorde supermjuka och fina övergångar. Tror det är bra för mig och rida barbacka lite oftare för ja har verkligen superdålig balans, vilket alla som känner mig kanske redan vet om :d  
Har allr på film men ja orkar inte redigera om den nu eftersom den blev ganska lång.






/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0