Ibland är det inte roligt och va den sköra glasbiten.

Alltså dehär är inge roligt. Dethär är sista gången jag ens ska ligga på sjukhus för mina föräldrar behandlar mig som jag skulle va något omtåligt glas. Jag frågade nu för 20 min sen om jag fick cykla till Mikaela så vi kunde åka till hästarna för jag har inte sett ronna på ett dygn. Men nej jag får inte. '' du får inte överanstränga dig'' Vadå överanstränga dig? Jag är väl förfan samma person som innan bara att jag får ofta ont i huvudet om jag sitter vid datorn/tv för länge. Får knappt gå ut. Får jag ens träffa någon vettig människa förutom mamma och pappa?
Nej detta är sista gången säger jag bara, skiter i om jag bryter alla ben jag har i kroppen jag ska inte dit.
typ sådär ja..


Kommentarer
Postat av: Michelle

svar: Åh vad kul att höra :)

Blir så glad:)

Kram<3

2011-05-22 @ 12:24:25
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0