Landsbyggdens dag


Stannade hemma idag eftersom ja hade ont i magen och det kändes som om ja hade feber. Men men de har gått över nu, har ont i huvudet ist.

Funderar på om ja ska ta hem camillo över natten eftersom vi ska till stöllet imorn på landsbyggdens dag eller va de heter? och där ska ha få dra småbarn i vagnen. Eller ja tar med sadel också men blir nog mest vagnen han får dra. Har egentligen ingen som helst lust att åka dit med honom eftersom det är nästan inge barn där, var det inte i fjol iaf. Så man tjänar ju nästan inget på de. Men för landsbyggdens skull ställer ja upp :D eller int. Men ja.. skulle behöva duscha honom eller åtminstone borsta igenom honom riktigt ordentligt så därför funderar ja på å ta hem honom, fast de går ju å borsta honom vid hagen men inte duscha. Aja, dä spörs te kvällen hur ja gör.
-

Lite öm i knävecken efter ridstövlarna är ja idag men de blir bättre hoppas ja. Annars va dom faktiskt sköna å rida i :)



Sötisen.

/Mikaela


Kommentarer
Postat av: Carolina

Anmäl dig till veckans blogg, som är uppe hos oss nu! :)

2011-05-20 @ 21:09:19
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-05-20 @ 21:41:58
Postat av: Gabriel

Hej.. Ville bara skriva att du har schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om mitt liv som ensamstående pappa med mina grabbar.. Leon och Mio.. Bröderna Brothers.. Samt våran usla hund.. Milan.. Diggar din blogg.. Kram Gabriel..

2011-05-20 @ 22:25:22
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: ronya

hej!

jag skulle bara säga att jag älskar din blogg,och att jag vill se ut som dig.du är så (förlåt för språket) JÄVLA fin;P

ta det inte fel.



Skulle vara kul om du ville kolla in på min blogg och svara lite?:)Ser upp till dig så.

Kram från Ronya.

Juste,en fråga bara.Hur gör du så att du blir så fin?:)

2011-05-20 @ 22:39:05
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0