konfirmation


Som johanna skrev i ett inlägg innan så har ju majsan bajsan tagit konfirmation idag så det har varit en massa folk här nästan hela dagen. och efter dom åkt hem så red ja.
Kändes.. Eller ja vet inte riktigt hur ja tyckte ridpasset kändes idag. Jag är asglad att hon tog vänstergaloppen efter hindret och att hon hoppar bättre i det varvet men hon var ändå fruktansvärt slö, kan vara för att hon har stått ute i solen hela dagen utan nån skugga typ. men ska försöka å köra en riktig seriös hoppning nån dag när inte solen skiner så, och ja känner mig lite mer pepp på att hoppa. 




ful bild.. Men de som kändes så bra att hoppa henne i sommras.

ååå äntligen ska ja köpa mig ridstövlar snart också! :D Är asglad för att ja har funnit mig ett par som passar mig någorlunda bra eftersom ja har lite bredare vad på höger ben!
/mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0