Dag 1 - Presentera mig och min häst

Jag har en förmåga och skjuta fram allt till sista sek. Hade tänkt och blogga direkt jag kom hem ifrån skolan. ( kl 1) Men såklart sköt ja fram de senare. Och nu ska ja iväg och ta Kort på Wininna,ronna och mikaela om 15 min. Så jag är bra jag!
_
Dag 1 - Presentera mig och min häst
_
Ja ni vet ju de mesta om mig och ronna.
Jag är 14 år, bor i värmland. Går i skola men inte ridskola dock. Eh ah.
Ronna heter Egentligen Corona men kommer kallas '' Ronna'' på heltid nu när Micka får tillbaka 'hennes' Corona. Vi har kommit fram till att Mickas Corona ska få heta Corona och min ska heta Ronna!
Aja hon är D-ponny. 145,4 tror jag hon är, 17 år och har ett öga och är världens bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0