Biffen!

Hej på er! Vad ska ni hitta på idag? Tyvärr får jag ju inte rida somsagt så ska snart bege mig till min Systerdotter och fira henne, hon fyller ju 3 år idag lilla tokfia!
_
Vart ingen bloggning igår. Var på Marken och sen stack jag till ett par kompisar och sov över där. Vart inte så mycket sovning kan jag ju säga. Fem timmar bara typ.. Vart lite knas igår med några problem hit och dit men de löste sig rätt så fort faktiskt. Känner mig ofräsh och behöver duscha men det hinner jag inte nu när vi ska åka om vilken minut som helst. Men tänkte bara blogga så ni vet att jag lever!
Gissa vem som måste dricka kaffe hela dagen för att orka vara på barnkalas? ;)
biffen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0