Just det!

Okej tror folk har missuppfattat mig lite. När jag 'klagar' på ronna, så gör jag inte det. Utan jag skriver det ridpasset som har hänt just då, kan ju knappast ljuga. Sen har jag bara tredelat på ronna, och sen skiter jag i vad ni andra tycke för jag har inte bett er att bry er ens. Blir bara jävligt arg på all bullshit som snackas är runt omkring och det är egentligen ingenting att bry sig om. Men blir ändå jävligt trött. hehe. Om jag skrev något för någon månad sen, var de dåå, inte nu. Jag SKA inte skaffa ett starkare bett åt ronna. Jag ska ALDRIG sälja henne, inte ens gebort henne. Så om jag har sagt att jag kanske måst sälja henne är de för min mamma säger så. Men både jag och pappa älskar henne så de kommer aldrig hända. Och såå fick vi det ur världen!
_
I morgon ska jag öva på en övning som min kompis har hjälpt mig med. Och sen har jag köpt en sak till ronna nu får se i morrn (a)
Bara du mår bra, mår jag bra <3


Kommentarer
Postat av: anna

till Johanna

Olivia har nt tid med mig längre.. typ u_u'

2011-03-25 @ 19:27:57
URL: http://auua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0