Ta den dagen som kommer, istället för att blicka tillbaka till alla andra.

Hej på er. Hade gjort några tidsinställda inlägg, höhö.  Men dom räckte inte tills hela dagen. Men jag red inte idag, utan jag tränade på olika tryck istället. hon var verkligen en mysponny idag och det är just hennes personlighet jag har fallit för och kan inte släppa henne, tur att alla har sina dåliga sidor ibland så man kan se den goda efteråt!
Sen när micka skulle rida tog jag ut Camillo på stallgången och borsta och tricktränade och bara myste med han, för tycker det är dags att vi ska bli vänner! ( Camillo är en liten shettis som är född 05, som är väldigt elak ibland, men är mest en mysponny när man vinner hans hjärta. Mikaela äger honom)
Så det kommer en video om det i morgon.
_
Kommer bara göra tidsinställda inlägg i morgon tills jag kan blogga igen eftersom jag måste till stallet och klura hur ronna ska sluta upp med sina dumheter, så ska rida helt själv imorgon hade jag tänkt. Ska vänta ut henne om hon vill hem tills hon vill gå, ska inte tvinga henne till något men hon ska heller inte tvinga mig att gå hemåt.. så vi ska försöka förstå varandra helt enkelt. Hoppas innerligt att allt detta arbetandet på marken har hjälpt nu som jag har hållit på med i några dagar med mickas hjälp.. annars får jag vänta tills Magda kommer och hjälper mig lite. Hon tänker precis som en häst gör så tycker hon är den perfekta hjälpen.
_
Nej nu ska jag göra tidsinställda inlägg och klura ut något roligt till bloggen, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0