om mig

Hej!
Ska berätta lite om mig själv och sen i nästa inlägg kommer jag ladda upp bilder på hästar som har lärt mig massor och betyder än!
Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska börja skriva.. Kan ju berätta att jag är 13 år gammal - och är 170(säkert längre). Jag har gått i ridskolan i ca 5 år men sluta i höst för jag hade ingen tid!
Som dom flesta oxå känner så är det ju svårt att hinna med skola ponny och sen ridskola! Allt samtidigt tar ju på krafterna. Jag har en ponny som heter Corona och är ett sto som är 145,4 hög och är 16 år.  Jag vet inte just nu hur högt hon har tävlat, Men LA i hoppning och LB i dressyr? Om vi skulle tävla nu så skulle jag nog ligga på LD/LC nivå.
Andledningen till att jag inte tävlar är att jag inte har gröntkort.

Det var inte alls meningen att jag skulle få Corona.  Amanda ( hennes dåvarande ägare) frågade om jag ville ha henne ( tror jag de va?) här tills hon blev såld. Och det ville jag såklart. Och det fick jag efter lite skrik och gråt.. ;)
/ Joohannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0