ja!

du kommer alltid vara min, ända tills döden skiljer oss åt.
_
Detta schema ska jag börja följa nästa vecka varje dag fram över nu.

dag 1 promenad 10-15 minuter, träna start/stopp
dag 2 från marken (inte för lång tid)
dag 3 ridning skritt trav 20 minuter, träna start/stopp
dag 4 från marken, forstätt med det du jobbade på dag 2
dag 5 ridning skritt trav 30 minuter, forts start/stopp, kanske ställa lite
dag 6 promenad 20-30 minuter, träna start/stopp
dag 7 vila , men öva någonting i stallet/boxen

Vi ska framförallt vara själva och försöka med detta schema, så hon bara kan koncentrera med mig. Jag kommer inte galoppera på ett långt tag, men vem vet? de kanske hjälper.

Tack Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0