Intresserad av en tekna dressyrsadel?


Funderar på att sälja min tekna dressyrsadel för jag är inte riktigt nöjd över den. Visst den har väl ett skönt säte och bra stöd för skänklarna, men ja tycker inte att jag sitter helt bra i den. Blir lite skumpigt och så. Har ju ridit med min gamla sadel några dagar nu och den är otroligt skön får ja lov och säga, även om det är en gammal allroundsadel. Skumpar nästan inget i den.
Men frågan är va ja ska köpa för sadel i så fall om ja ska sälja den? Funderar på en allroundsadel för det kan man ju liksom använda till allt, men ja vet inte.



Nån som skulle va intresserad av att köpa? Den är inte alls gammal, ny i somras :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för tum och vidd på den?

2011-03-29 @ 15:47:02
URL: http://karlochemma.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad är det för storlek och vilket pris hade du tänkt dig på den?:)

2011-05-02 @ 20:55:01
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0