Ifrån snögubbar till datorer.

Hej på er, lite dålig uppdatering här idag men ja det för duga eftersom vi inte har datorer i skolan kan jag inte blogga, eller jo visst har vi datorer men det är bara stationära.. och jag vill ha lapptoppisaaar.. Men allt kan man inte få, och hur skumt skulle det inte se ut om jag kom med min lila lapptopp till skolan? haha.
_
Igår red jag inte, men jag lovar, vi fick motion så det räcker flera år framöver. Vi tränade på gården sen fick hon för sig och gå upp för en uppförsbacke för att komma till gräsmattan ( där det är fullt med snö vill säga ) och där hängde jag som en vante medans hon sprang, sendan när jag ramlar så släpper jag och hon springer i den djupa snön( hm ja, hon sjönk ner några gånger så var riktigt rädd att hon skulle gå omkull.) men det gick bra och jag fick tag på henne, sen tog vi ner hästarna till hagen. ( vi släppte dom så dom springer alltid rätt ner i hagen.) Men fick leda Wininna så dom andra fattade att dom skulle ner tillhagen ändå för dom vände, och då springer ronna brevid hagen istället och camillo efter.. det såg så himla roligt ut och dom hade roligt! Som tur är hade micka kameran med så filmer kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0