Hästar är glädje


Idag blev det ingen ridning, dels för att jag är så himla trött så det finns inte ord för det och för att ja har massa läxor ja måste göra. Känner att jag har inte alls nån lust att göra läxor nu. Men måste man så måste man..

På esteten ska vi köra nått som har med en känsla att göra, det kan vara att måla, skriva dikter, göra kollage osv. Jag har vet fortfarande inte riktigt va ja ska göra. Men ja tror ja ska göra ett kollage på hästar, vilket är glädje för mig. Men ja är verkligen kass på sånthär. Har verkligen ingen fantasi. Tror ja ska blandar målade bilder med foton iaf :]



Denna bild satt ja och måla av i 2 timmar på esteten idag å ändå är ja inte klar..

Kommentarer
Postat av: aya

alltså om man vill nörja ridskola var börjar man, var går du

2012-01-23 @ 21:20:45
Postat av: Johlina Johansson

Hej! för det första så tycker jag att detta är en väldigt fin bild, även fast detta inlägg är relativt gammalt.
Det är såhär att jag ska göra ett skolarbete då jag ska visa ett "konstverk" som jag tycker är fint, och då undrar jag om jag skulle kunna få visa din bild i mitt skolarbete? Ska bara visa den för klassen.
Tack för svar// Johlina Johansson :)

2013-10-03 @ 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0