branäs

Efter en dag i branäs så bör man sova, och de gjorde jag.. dumt nog. Jag vaknade som tur av en mardröm och var helt svettig när jag vakna så det var bara och hoppa in i duschen och duscha. Men dagen är helt värd alltså, såhär roligt har jag inte haft på länge. Åkt ända sen vi kom till branäs och tills vi skulle hem. Jag överträffade mig själv och vågade åka i alla backar dom andra åkte. Jag åkte till och med branten och ski-cross banan, och jag är sjukt stolt över mig, jag är bäst! Nu känns det som jag kommer klassa alla nästa år.. haha



Pappi va till stallet idag för jag somna typ direkt jag kom hem.. hehe
måste bara visa min sööta systerdotter i min lilla fina klänning jag hade en gång i tiden :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0