Bloggar jag läser.

hästbloggar allstå!
I första hand Dressyrmupparna
Älskar att dom uppdaterar hela tiden, dom har även bra innehåll och hittar alltid på något nytt att skriva om. Dom härmar ingen annan och tar inte skit som en del skriver över kommentarer, vilket tycker jag är helt awesome gjort av dom!

Hestochponni
älskar den bloggen, bra uppdatering och fina hästar! Har jätte bra innehåll oxå. Tummen upp.

skogsrussen
Älskar den bloggen den oxå. haha. Men den har oxå bra uppdatering och dom har fan humor hela tiden. HAHA jag älskar den för dom är både seriösa och oseriösa. Livet består bara inte av seriös het( säger man så?)

Karlochemma
Hon har en jättefin häst faktiskt. Och bra uppdatering.

Ztreliiin
Hennes blogg älskar jag! Hon har jätte fina outfittar och allt sånt. Hon kommer med bra tips om man frågar!

Nikoniist.blogg.se
Älskar heennes blogg oxå. Fast det lär jag väl göra annars hemsöker hon väl mig.. HAHA skojja. Men hennes häst är sjuukt fin och den ska ja snoo.

Ponnysanning
vad säger man? En äkta skvallerblogg helt enkelt.

Säkert någon jag har glömt, men här är några jag följer dagligen iaf.


Kommentarer
Postat av: Emma

aw tack :)

Dock är väl inte uppdateringen på topp just nu men ;)

2011-03-31 @ 16:15:48
URL: http://karlochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0