jaa.

Förlåt för jag inte har bloggat på ett tag. Men så jobbigt när det är 362863 grader ute.
Hela förmiddagen spenderades med micka. Hon idiotförklarade mig heela tiden. ( som vanligt? jao...) Haha nejra!
Men, bara för jag råka säga Ofta, kan de va såhär varmt i sverige?? så blev jag idiotförklarad .. haha! :D
Sen va jag med vänner och ja, vi höll på och dö av varmheten. Fast ska väl inte klaga nu när det är över 35 grader.. Men gränser finns det.
_
Ja, som ni såg i ett inlägg va jag superglad över en sak.

Det har ju strulat sig med stallplats lite nu. Eftersom micka bara har två stora boxar och en shettisbox. Och dom två stoa boxarna ska hon ju ha till sina hästar. Va ju 100 procent säker att ja skulle sälja ronna till Jeanette i gävle. Men som tur är ångrade jag mig. Skulle ha henne hos min kompis emelie tills allt ordnade sig. Såklart så gick inte det. ( grätt ) Så då kom jag mamma och pappa fram till att vi skulle leta efter en stallbarack. Vi hittade en perfekt, men såklart var de priset som va allt minus. Så den blev det inte. Hittade ingen annan och blev så otroligt sur över det. Är fortfarande sur. Jag hade minst sagt panik för vill ju vara ute i god tid, så ja det vart väl lite bråkning här hemma.. eller ja ja bråka och mamma lyssnade inte. Haha!

Fast idag så sa Mickas mamma att vi skulle bygga entill box för hon tycker inte att vi ska behöva flytta bara för dom ska skaffa entill häst. Eller ja, flytta lite på mellanväggarna för en box är ju otroligt stor egentligen. Men tur att de ordnar sig tillslut. Vart otroligt glad och lättad kan jag ju säga!



Även om jag inte tycker som du, älskar jag dig.

/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0