Schema

SCHEMA FÖR VECKAN!
Söndag: Rida ut, på långtur. Mycket skrittsåklart men ska bli några långa trav-galopp sträckor oxå.
Måndag: Intervall träning. 2 min galopp. 1 min skritt, 2 min galopp, 1 min skritt, osv.
Tisdag: Dressyr eller vad Amanda vill hitta på för skojsigt.
Ondag: ska försöka få någon att rida Ronna. Eller får jag gå upp vid fem för att rida.
Torsdag: rida med snodden lite. Annars blir det och intervall träna.
Fredag: ett riktigt dressyrpass ELLER markarbete eller rida ut på 'eljusspåret' där är de mycket upp och neförsbackar vilket oxå är bra.
Lördag: hoppa lite smått.
Söndag: skritta ut på en runda på 1-2 timmar.

Sen drar jag och ronna och Micka till ridlägret. Komemr blogga ifrån plats!
Vill mikaela hänga på detta schemat oxå? ;)

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: majja

Dra med Mikaela med! :D Bra kondisträning innan! :D

2011-06-11 @ 20:21:07
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0