Puuh-.

I morgon åker jag till Malung för och hälsa på min vän Linnea. Vi ska tydligen 'hyra' Fanagan och ut och köra han och ta kort på han och sen ska jag ta kort när hon rider. Kommer säkert bilder i morgon. Tyvärr vet jag att jag inte tar mig upp vid kl 6 i morgon utan kommer znoosa hela tiden fram till 10:00 säkert eller något. Min kropp har tagit sommarlov, typ på heltid.. Så Tjockis ronna får vila!

_
Red ut idag somsagt. Blev en ridtur över två och en halv timme. Ronna tycker det är så roligt och rida ut.
Vi hoppade stockar i uppförsbackar och Tävlade mot varandra och travade massor av sträckor, och skrittade de mesta dels av ridturen såklart. Dock vart det lite missförstånd när det kom en Lastbil. Som ni säkert vet är Wininna väldigt rädd för lastbilar och Ronna följer grupptrycket och blir 10 x räddare. Så vi satt av och gick ner i diket. Vart inte så lätt osm jag trodde, med tyglarna i ena handen så fick hon panik och försökte slita sig. Såklart rammla jag och blev släpad bara nån meter, fick stopp på henne sen. Men inte nog med det vart nästan trampad av wininna oxå.
Hm ja. Fast det gick bra och vi red till stallet för vi skulle schamponera hästarna.. så nu har vi rena och fina hästar!
kom en gubbe och prata med oss oxå, han var jätte söt och pratade om hans pappa och va de va mer kommer jag inte ihåg.. höhö!
_
Kommer förässten göras en storändring här på bloggen snart.
titut säger ronna<3

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0