Longerat.

Usch va dåligt de gick och longera idag. Fick med det på film och allt.
I ena varvet skötte hon sig utmärkt. Men de andra varvet började hon med och stanna upp och slänga sig och typ galoppera iväg till hagen. Tur att jag hade träns och longeringslina på annars hade jag aldrig en chans.
Misstolka mig inte nu. Men när hon sliter och man har grimma och vanligt grimskaft. Men när man har träns elelr grimma med kedjegrimskaft går de bättre för då har man lite till och säga om.
Iaf. Hon kunde gå runt mig i skritt, lite trav ibland stannade hon och när jag gick emot henne på sidan så börja hon slänga sig och ha sig. I galoppen gick det inte. Fick gå brevid henne och leda runt henne och styra in henne på SMÅÅÅ volter runt mig. Tillslut  gick det bra och gick som vanligt och då avslutade jag.
Film kommer sen när mitt moviemaker fungerar.



Kommentarer
Postat av: Amanda Wikstrand

Man får ju se det från hennes sida lite. Såklart att hon har svårare i det ena varvet då hon bara har ett öga och när du då står i mitten istället för att sitta på blir det ju genast svårare för henne att veta vad hon ska göra, när hon inte ser dig och inte känner dina hjälper. :)

2011-06-17 @ 23:02:16
URL: http://teamvovve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0