leeeskigt

Ni kanske oxå vill veta varför jag inte har bloggat fören nu?
Jo de är för att dels att jag har mobilt bredband och de vart så segt. Och för de andra är att i Tisdags fick jag reda på att min älsklings hund sover nu gott för alltid. Så har inte riktigt orkat med mig själv.. Så ja, känns de såhär när man förlorar en underbar vän kommer jag Aldrig sälja ronna.
_
Ville bara berätta en läskig sak som hände igår. Vi bodde ju med två Andra tjejer. Shanell och Michelle. ( ja jag är bäst på att stava namn ! ) och dom gick och la sig. Medans jag och Micka satt vid datorn. Precis när vi tänkte sova så knackar de på fönstret. Och de slutade inte. Jag fick helt ärligt panik men höll den i shak och skrek till dom andra att dom måste vakna för någon knackade på fönstret. Ja iaf, vi satte oss under bordet ifaall de skulle vara någon gubbe som typ försökte bryta sig in. Och det blev värre ska ni veta! De börja rycka i handtagen på dörren och allting. Så vi satte oss alla ihop tryckta i sängen och ja. Vi ringde Ridläraren och hon kom. Sen ska ni veta, så kollade Micka ut. och då såg hon att de va Johanna och Amanda. Helvete så sur ja var då så ja bara sprang och slet upp dörren och typ letade efter dom.. Sen kom Evelina. HAHA. Roligt men ja..

Roligt ridläger iaf !
/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0