Johanna i ett nötskal.

Ni som känner mig, vet att jag är en fena på och slava bort saker och glömma bort saker.
I mitt fall är det såhär : Jag HITTAR inte mina rosa ridstrumpor, mina bruna ridbyxor, svarta ridstrumpor samt röda bakbenskydd. Jag tror mig alltid veta att jag hittar de i sista minut.. Men så är det såklart inte. Jag hittar dom inte och mamma får hjälpa mig och leta. Så klart hittar HON de jag har tappat bort.. som vanligt. Det är jobbigt. Känns bara som sakerna retar mig! hahah, nästan så är det.
Kom just på att jag glömde de rosa schabraket i stallet som ja skulle tvätta. Fan.

Så ja, johanna i ett nötskal?
typ ssåhär.

EDIT: Mamma hittade ett par blåa ridstrumpor, och bakbenskydden.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0