Jobbig dag..


Nyss kommit hem från "jobbet". Jobbigt att måla i 8 timmar vill jag lova! Trött i hela kroppen, vill helst bara lägga mig och sova. Men men de kan ja ju bara glömma. Ska först äta, blir grillat btw. Bästa på hela dagen :D haha. Sen måste ja ju bort och rida. Tänkte köra lite dressyr barbacka idag, skojsigt.
Till kvällen ska ja bannemej ta mig ett efterlängtat bad i badkaret!


Fick ett förbannat tråkigt mail idag. Jag som va så glad för ja trodde de hade ordnat sig och att allt skulle bli bra.
-
Hejsan.
 
Jag har tyvärr en tråkig nyhet, vi kan inte ta din söta shettis. Han som har stallplatsen vi skulle ha till honom har ångrat sig. Så vi har ingenstans att ställa honom nu =( Fick veta detta sent igår kväll.
 
Hoppas detta inte har ställt till för mycket för dig nu.
Vi hoppas verkligen att du hittar ett bra hem åt honom.
 
Mvh: Therese
 
/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0