Bloggtorka..

.. så de får bli några '' ni kanske inte visste om mig''
_
1: Jag har sjukt dåligt minne. Om jag och någon pratar och plötsligt blir tysta och börjar prata om samma sak igen, måste jag fråga vad vi pratar om! haha,¨

2: Corona är den första hästen jag någonsin har ägt.

3: Jag var sjukt nära och få hem Ronna förra året vid denna tidpunkt men allt ändrades så hon stanna i skåne.

4: Jag måste verkligen gå på toa innan ja somnar, jag vet inte varför men om jag inte gör det kan jag inte sova.

5: När jag gick på ridskola hade jag dåligt självförtoende, jag vågade inte fråga någon om hjälp. Fick be kompisarna fråga Ridläraren om något. Jag blev sjukt ledsen när Ridläraren sa till mig när jag gjorde fel. Haha, tur att jag har bättre själförtoende nu iaf! :D

6: Jag var jätte nära och lägga ut ronna på annons för två kompisar sa till mig att jag var bortskämd som får allt jag peka på.

7: Jag är så envis så jag får alltid som ja vill ;)
Där hade ni nåågra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0