Badat! ♥

Hade tänkt och rida lite dressyr vid kl 6. Men då frågade Micka om vi inte kunde ta hästarna till älven och bada. Lättare sagt än gjort åkte vi till hagen och tränsa dom och skrittade till älven. Camillo var med oxå fast Micka ledde honom med grimskaft tills vi kom ner till ängen.
Ronna gick i med de samma och plaska glatt, sen fick hon nog och tänkte sticka iväg efter Camillo så jag satt av direkt och hållde i henne.
_
Jag kan inte rå för att jag blir så jäkla rädd såfort han är med.. Jag vet att ronna tycker det är skoj och tävla med han men mindre roligt för mig. Vet att jag inte ska tänka så men jag får bara upp bilden när jag ramlar av. Det va en av dom hemskaste uppleverser jag har varit med hon, även om jag åkte hem först innan jag åkte in till sjukhuset..
Usch hur ska ja få bort den hemska bilden så jag slipper va rädd?
Jag är inte rädd när jag rider ut med Wininna och den andra Corona. Det är bara när Camillo springer lös brevid.
hjärtat <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste ni ha honom med då när ni rider ut, iaf inte ha honom lös ? :)

2011-06-04 @ 21:39:53
Postat av: johanna

sv: Nej de måste vi inte. Men idag tänkte vi ha med han för han skulle få bada :)

2011-06-04 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0