Älskade ponny.

Jag tror jag dör på så myyycket nu.

Typ att vädret är 1458 grader varmt.
Att folk säger jag är lång på ronna.
Att jag inte kan rida... osv.
_
Tänkte berätta om ridpasset igår.
Vi red lite på ängen hemma och jag red med snodden. Sjukt bra gick det. Tränade på serpentiner, skänkelvikningar. ( Dock fuskar hon med mig, haha. )  volter, lite galoppombyten och massor. Va dock tvungen att galoppera av henne då hon hade typ raketbränsle.. haha. Men det gick superbra, hon slappnade av jätte mycket i slutet av ridpasset.
Fick rida wininna oxå. Det är helt sjukt hur en hoppsadel kan vara otrolig skön och man sitter helt stilla i den! Skänklarna är stilla och allting. Man kan tänka mer på vägarna och allting. I'm in love.
dör lite
föressten. Är OTROLIGT glad för en sak. Dock kan jag inte berätta än för det är inte bestämmt :).

/ Johanna.

Kommentarer
Postat av: Amelia

SV; Tack! Ställ gärna den frågan på frågestunden istället, då får du lite mera utvecklat svar :)

2011-06-26 @ 16:32:55
URL: http://minehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0