vimsigt inlägg..


gaahh! ja blir så sur på mig själv att ja inte har orkat jämt bara slänga in åtminstone ett kort inlägg på flera dagar? aja, ska försöka bättra mig. har ja sagt tusen gånger.. Fast just denna vecka kan ja ju inte lova nått för ja ska ju till vimmerby på semester, haha kolla på folkrace en hel vecka.
Nån dag ska vi iaf shoppa, så ja ska försöka finna nån ridsportbutik om det nu finns.. Tycker ja de borde göra, eller hoppas ja.
Då ska ja iaf köpa ett träns till sophia, troligtvis ett hackmore och en tömköringsgjord. Om ja inte ska köpa min kusins sele ist förstås..
Men ja undrar om det ens kommer gå att sätta på sophia ett träns? Hon är superrädd om huvudet bara när man ska sätta på en grimma, måste knäppa upp remmen bakom nacken och sedan trä över. Så frågan är om ja ska köra på bara bettlöst, alltså hackmore. Eller ja.. först och främst ska jag ju vänja henne vid att man håller på med huvudet och kunna sätta på grimman normalt. aja, detta blir nog bra detta också!

Rosie prata på att hon skulle bli med mig ut och gå med svarten och sophia idag, hoppas de så att ja kan prata lite med henne om sophia och så.. Hon har ju trots allt ridit in svarten själv, så ja vill höra lite tips från en som mgjort det innan :)


Kan ju inte direkt påstå att hon har gjort ett dåligt jobb med svarten. Otroligt duktig är hon!


haha, förlåt för dåligt och vimsigt inlägg!

/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0