Att vara anonym, de eviga tjatet!

Att vara anonym, de eviga tjatet!
_

Hur många gånger har inte jag sett på andra bloggar: Du är aldrig anonym, vi kan spåra ditt ip nummer.
SO what om ni kan spåra ip nummer. Vill dom va anonyma, ja låt dom vara de?
_
Dom valde att vara anonyma för två andledningar.
Antingen vågar dom inte stå för den dom är eller vill dom bara inte att du ska veta vem dom är.
Jag stör mig grymt på folk som säger: Nu har jag ditt ip nummer.. haha jag hör av mig till dig!!
typ, om man har skrivit något elakt. Skriv ett inlägg om den kommentaren, och skriv: Hör av dig till mig inom x antal dagar. Ist för:
Jag har ditt ip,nummer. Jag vet vart du bor.. osv.
För vart kommer ni för långt med det?
_
Det är inte 100 procent säkert att de ip nummret visar vart dom egentligen är.För på mitt står det att jag är farsta, fast det är jag ju inte. Så.. Tänk va failat om ni fick tag på deras nummer och så ringer ni och klagar på en oskylldig människa?

Väx upp, ta livet ( kommentarerna ) med en nypa salt.



Kommentarer
Postat av: Ellinor gund blix

Svar: Jag kan inte :(

2011-08-01 @ 00:12:36
URL: http://eeliiteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0