saknar camillo redan♥


Aldrig mer att jag ska sälja en häst. Det var fruktansvärt jobbigt att lämna camillo. Kan inte fatta att han inte är min längre! Men jag hoppas att han kommer till ett bra ställe där han blir mycket hanterad. Vi ska ju hålla kontakten så att jag får reda på vart han hamnar. Förhoppningsvis kommer han användas till trav eller körning och ridning över huvud taget!

Aja, nu är sophia här iaf. Riktig skönhet är hon. Men usch vilka fula hovar hon har! Hon kan inte ha blivit värkad på ett bra tag. Eftersom hon ska tydligen va svår och lyfta hovarna på så kan ja förstå det. Men när dom blir så långa är det ju ett måste! Hovslagaren ska komma på onsda iaf, tur det.
Hon ska tydligen vara lite svår att fånga i hagen också. Men när vi var dit och fota förut så kom hon fram och hälsa utan några problem, fick lite smått panik när jag höll fast i grimman, men men.. Detta ska väl gå och träna bort det också? Hon är ju somsagt en unghäst. Arbete har jag skaffat mig iaf!

Sophia











/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0