förbannade förkylning!


Blev ingen ridning idag för ja mår verklige piss. Förkyld som aldrig förr! Ont i huvudet, ont i halsen å antagligen feber. hah fatta ingenting när ja tog tempen förut å den visa på 99,8. Men såklart var det ju farenhight! Men ja visste inte hur man ändra till celcius så de fick va.
Men imorn ska ja rida även om ja så är dödssjuk! naj, kanske inte.. men ja ska rida imorn! Måste muskla upp wininna igen. Hon har verkligen tappat en massa massa muskler. Har ingen annan än mig själv å skylla på, så ja måste verkligen skärpa mig! Fy mikaela!

Idag är det min födelsedag också. Kommer kännas som en helt vanlig dag, som det har gjort dom senaste åren.. Lite tråkigt, men så är det att växa upp antar jag. haha
Inte kommer ja få nån tårta idag heller. För mamsen och papsen jobbar hela dagen, så ingen kan ta sig iväg till torsby och hämta min smörgåstårta som ja har beställt. Inte får ja nån present av dom heller.. haha eller ja vill snarare inte ha nån present av dom eftersom ja har fått sophia, bättre present än en häst kan man välknappast få?!
De enda ja önskar mig iår är faktiskt pengar. Så att ja har tills ja ska till stockholm. De e faktiskt asbra att få pengar så att man kan köpa saker själv som man vill ha. Vet inte vad jag vill ha sagt med det.. Men aja, med det säger ja väl gonatt!


hoppas att allt ordnade sig

/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0